tisdag 24 juli 2012

Nicke Nyfiken

Min två-åriga systerdotter tyckte väldigt mycket om att titta på Nicke Nyfiken, igen och igen, så min syster frågade om inte jag kunde virka Nicke till henne. Självklart! Jag letade på nätet efter ett mönster och fick till slut tag på ett engelskt och satte igång att virka det som hittills är mitt största projekt! En stor apa blev det, lite lik Nicke Nyfiken är han nog allt...
Min systerdotter blev jätteglad, sa "Wow" och ville knappt släppa honom på hela kvällen! Moster blev faktiskt riktigt rörd...
Hennes nya favoritfilm är Nalle Puh, så nu måste jag nog leta mönster...

1 kommentar:

  1. Hej- Maria
    Den- nalle- var- så- fin
    kan- du- tänka- dig- att- göra- 2- st- till- mina- två- söta- pojkar- som- älskar- så- mycket- med- Nicke- Nyfiken.- den- stora- fragade- mig- om- jag- kan- köpa- den- nalle- till- honom.
    snälla- email- mig- yeyen@telia.com- hur- mycket- kostar- för- 2- st.

    kram
    yenni
    vetlanda

    SvaraRadera