tisdag 13 december 2011

Änglar, änglar, änglar (och lite virkning)

Visst är det helt underbart att kunna glädja människor?! Mina änglar har blivit små glädjespridare till så många medmänniskor! Och jag, som nästan hade tröttnat på att göra dem, är nu peppad att göra många fler!

Julbazaren i lördags blev riktigt bra, det var väldigt roligt att stå där och jag sålde många änglar! De som blev över lade jag upp i personalrummet på jobbet och nu har jag sålt nästan alla jag hade kvar! En förälder som jobbar med healing köpte 6 st som hon skulle heala och sen ev sälja vidare. Om det går vägen kommer jag nog få göra många, många fler... En kollega som köpte många änglar, berättade att alla som har fått dem av henne har blivit så glada! Det värmer verkligen mitt frusna och hösttrötta hjärta!

Nu måste jag sätta mig och virka, så jag kan glädja mina kollegor på fredag, när det är dags för hantverkslotteri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar