söndag 15 december 2013

Fototriss - Färgglatt

Årets sista Fototriss har temat färgglatt/färgstarkt och avslutas med en tävling där man kan vinna ett presentkort på Ving! Här kommer mitt bidrag:


I somras var jag ute och fotade med mitt makro-objektiv och då fångade jag dessa klara, starka färger.


En kompis och jag var på bilsemester i Cornwall, England och då stötte vi på denna vackra, färgglada mur av blommor! I just Cornwall fanns det för övrigt otroligt mycket blomsterprakt överallt!


På den härliga ön Santorini, Grekland växte bougainvillean överallt och tillsammans med de vita husen med blå detaljerna var det så vackert!

Se de andra färgglada bidragen här!

13 kommentarer:

  1. Färgprakt som lockar till resor, bra kombo!

    SvaraRadera
  2. Tänk den som hade en sån mur...så vackra reseminnen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den gick inte av för hackor! Så otroligt mycket blomsterprakt i hela Cornwall faktiskt!

      Radera
  3. OHHH nu får du mig tt längta tillbaka till sommaren och alla vackra blommor vi hade då.och som du visar nu
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man drömmer sig lätt tillbaka till den härliga sommaren!

      Radera
  4. Väldigt fina blombilder :) Passar perfekt till temat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sanna! Blommor är ett favoritmotiv...

      Radera
  5. Vackra bilder på underbara blommor!

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder du visar. De lockar till att resa. Santorini har jag varit på och jag håller med om att det är vackert där.

    Gilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gilla! Javisst var Santorini otroligt vackert?!

      Radera
  7. Färgstarka och fina bilder i din triss.

    SvaraRadera