måndag 2 december 2013

Fototriss - Utsikt

Veckans tema i Fototriss är utsikt. Jag fick ta mig en funderare på vad som egentligen menas med "utsikt", kom på att det är otroligt fri tolkning på det, så här är mina utsikter:


Först en utsikt från den vackra Göteborgska skärgården! Tagen från en scoutstuga på Brännö. Ett fantastiskt ljus, som blev till en underbart vacker solnedgång.



Min kollega, som är en grym fotograf, hade inte tagit med sig sin kamera när detta vackra ljus och utsikt uppenbarade sig på ljuvliga Marstrand. Hon satte sig ned på stenen och insöp allt med sin inre kamera istället. 



Och till sist en bild från Santorini. Kanske inte den typiska utsiktsbilden från min synvinkel, men tänk vilken fantastisk utsikt alla dessa hus har! 

Andras utsikter hittar ni HÄR!


3 kommentarer:

  1. Oj, vilka utsikter! Jätte fint fotat!
    Vill även passa på att göra lite reklam för min adventskalender som jag har dragit igång på min blogg. Hade varit skoj om så många som möjligt får chansen till att vinna fina gåvor.
    Ha det gott.
    //jonna d
    http://sniffarskonhet.blogspot.hk/2013/12/1a-luckoppningen-i-jonna-ds.html

    SvaraRadera
  2. Ja, det var snygga utsiktsbilder i din triss.

    SvaraRadera