onsdag 23 november 2011

Quiz, The Big Bang Theory och änglar

Vanligtvis går jag på pubquiz på onsdagskvällar. Dock inte idag. Två av mina lagkompisar har förhinder ikväll och då beslutade jag och den fjärde lagmedlemmen att skippa kvällens quiz. Det brukar vara ganska svårt att bara vara två personer...


Så istället sitter jag och tittar på The Big Bang Theory, det är så ofantligt roligt!!! Idag visas dessutom ett av mina favoritavsnitt, det när Penny skjuter en paintboll-kula på Sheldons soffkudde! Sheldon Cooper - en av de roligaste karaktärerna i en tv-serie någonsin!


Jag har också beställt material till min "ängel-tillverkning". Jag virkar ju inte bara, jag gör även små smycken i form av skyddsänglar. Idrottsföreningen i området där jag jobbar har julbazar om ett par veckor och jag ska sälja änglarna där, så det är hög tid att starta tillverkningen snart!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Roligt att du börjat blogga. Så söta änglar, i härliga färger!
    Ha de bra Kram Cina

    SvaraRadera